Obchodní podmínky

Obchodní podmínky - Autoservis spol. s r.o. (Obchod pro Vaše auto)

1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto obchodní podmínky jsou platné pro nákup v e-shopu www.autoservismnuk.cz a definují obchodní vztah mezi prodávajícím a koncovým zákazníkem (nakupujícím).
 
1.2. Prodávajícím je provozovatel e-shopu www.autoservismnuk.cz. Koncovým zákazníkem je fyzická nebo právnická osoba, která objednává zboží prostřednictvím e-shopu prodávajícího a dokončením a odesláním objednávky stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a vyjadřuje s nimi souhlas.
 
1.3. Provozovatel e-shopu je společnost Autoservis spol. s r.o., se sídlem Slunečná 76, 566 01 Vysoké Mýto, IČO: 006 53 667, která prostřednictvím e-shopu www.autoservismnuk.cz uskutečňuje prodej zboží. Na prodávajícího se rovněž vztahují tyto obchodní podmínky. Koncovým zákazníkem je fyzická nebo právnická osoba, která objednává zboží prostřednictvím webových stránek prodávajícího a dokončením a odesláním objednávky stvrzuje, že se seznámila s těmito obchodními podmínkami a vyjadřuje s nimi souhlas.
 
1.4. Vzájemná práva a povinnosti prodávajícího na straně jedné a nakupujících osob na straně druhé jsou upraveny v těchto Obchodních podmínkách.
 
1.5. E-shop na stránkách www.autoservismnuk.cz je určen pouze pro dodávky na adresy v ČR.

2. Průběh a realizace objednávky

2.1. Objednání zboží

Objednávat zboží můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku či e-mailu prodejnd@skodavm.cz.

Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené záručními listy.

Podmínkou pro naplnění platnosti Vaší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy nakupujícím.

V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše společnost právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu, popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.

2.2. Potvrzení objednávky

Potvrzení objednávky Vám zašleme e-mailem. V případě nejasností Vás budeme kontaktovat prostřednictví e-mailu nebo telefonicky.

2.3. Zrušení objednávky

Potvrzenou objednávku již nelze z technických důvodů měnit. Pokud si přejete objednávku změnit ještě před jejím potvrzením od prodávajícího, je nutné bezodkladně kontaktovat prodávajícího na tel.: +420 724 373 585 nebo na e-mailu: prodejnd@skodavm.cz, domluvit stornování objednávky a vytvořit objednávku novou.

2.4. Doprava vč. balného

Zboží objednané prostřednictvím internetového obchodu www.autoservismnuk.cz je expedováno prostřednictvím přepravní služby GLS na dobírku. Účtujeme poštovné a balné ve výši 126 Kč (cena vč. DPH).

2.5. Slevy

V případě množstevního odběru lze individuálně dohodnout slevu. Nabízíme také zajímavé ceny neautorizovaným servisům. Pro více informací nás neváhejte kontaktovat.

2.6. Dodací lhůta

Služba GLS garantuje doručení zboží následující pracovní den po jeho převzetí, a to v čase od 8.00 do 17.00h. Zboží je zpravidla expedováno do 1 - 3 pracovních dní. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat. Provozovatel těchto stránek dodává zboží pouze po území ČR.

2.7. Výměna zboží

V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží po dohodě vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s výměnou nese v plné výši nakupující.

2.8. Reklamace a záruka

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je nakupující povinen neprodleně hlásit naší společnosti. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:
     - vady vzniklé běžným používáním
     - nesprávným použitím výrobku
     - nesprávným skladováním

     - špatnou montáží (doporučujeme provádět montáž v odborném servise)

Postup při reklamaci:
     - informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem
     - zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
     - do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu a doklad o nabytí reklamovaného zboží         v našem internetovém obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší společností

 

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 03. 12. 2015.